Socio-emocionalne kompetencije u promociji zdravlja u školskom okruženju
Socio-emocionalne kompetencije u promociji zdravlja u školskom okruženju
Istraživači i stručnjaci u obrazovanju prepoznaju važnost promicanja zdravlja te socijalnih i emocionalnih kompetencija putem programa u školi, posebno kod mlađih adolescenata. Obzirom na broj djece u školama, usmjeravanje na unaprjeđenje socijalne kompetentnosti i prevenciju društveno nepoželjnih ponašanja u školama ima smisla. Malobrojne evaluacijske studije provedene u Republici Hrvatskoj nažalost ukazuju na niz slabosti našeg sustava prevencije i to prije svega u području planiranja, implementacije i evaluacije programa prevencije. Stručnjacima koji rade s djecom i mladima, prije svega u zdravstvenom i obrazovnom sustavu često nedostaju bazična znanja i vještine nužne za provođenje suvremenih programa prevencije.
Program je zamišljen kao usavršavanje stručnjaka različitih profila (psiholozi, pedagozi, socijalni pedagozi i dr.) koji rade u zdravstvenim i obrazovnim ustanovama, javnoj upravi ili u organizacijama civilnog društva, a orijentirani su na kreiranje i provedbu preventivnih programa u školskom okruženju.
Struktura programa sastoji se od 8 sati predavanja što čini ukupno 2 ECTS boda.