Prevencijske strategije i programi utemeljeni na dokazima i znanosti
Prevencijske strategije i programi utemeljeni na dokazima i znanosti
Prijedlog Programa cjeloživotnog učenja, temelji se na suvremenim interdisciplinarnim spoznajama promocije zdravlja, prevencije mentalnih i ponašajnih poremećaja, i drugih rizičnih ponašanja djece i mladih. Spaja iskustva iz prakse, prije svega kroz primjere dobre prakse, ili model prakse, i akademski potencijal prisutan prije svega u području primjene znanstvene metodologije u planiranju i praćenju provedbe. U izvedbi Programa sudjeluju vrhunski stručnjaci iz ovog područja iz Republike Hrvatske, što daje dodatnu kvalitetu na korist i razvoj stručne i akademske zajednice. Cjelokupno, predloženi Program cjeloživotnog učenja, daje mogućnost planiranja i provođenja preventivnih aktivnosti u zajednici, utemeljenih na identificiranju čimbenika od utjecaja u danom području i prema prepoznatim prioritetima za njihovo rješavanje, omogućavajući na takav način djelotvoran utjecaj na pojedinca, obitelj, školu i zajednicu.
Program je zamišljen kao usavršavanje stručnjaka različitih profila (liječnici, psiholozi, pedagozi, socijalni pedagozi i dr.) koji rade u zdravstvenim i obrazovnim ustanovama, javnoj upravi ili u organizacijama civilnog društva orijentiranima kreiranje i provedbu preventivnih programa. Radi se o osobama koje se u širem pogledu bave prevencijom i promocijom mentalnog zdravlja, osobama uključenima u donošenje političkih odluka te pružanju financijske podrške projektima i programima usmjerenim na mentalno zdravlje populacije.
Struktura programa sastoji se od 18 sati predavanja i vježbi što čini ukupno 4 ECTS boda.